30 haftalık hamileyim 1 haftadır öksürüğüm var ciğerlerim dolu hissediyorum ama çok afedersiniz balgam cikaramiyorum çıkarsam rahatliycam öksürürken kasıklarıma ağrı giriyor ama bi sorunum daha var 2 gündür karnımda tam neresi çözemedim ama bi ağrı var sırt üstü yatınca kramp gibi çok ağrıyor yan yatınca çok hissedilmiyor ayaktaykende ağrı hissediyorum ama en çok sırt üstü uzaninca oluyor bu ağrı nedir doktora gitsem mi üşüttüğüm için desem hep ağrır var mi benimle aynı sorunu yaşayan bebek büyüdüğü için mi oluyor 2 gündürde ayrı bi hareketli 😊