Dicle Kizlar 33 haftalik hamileyim karnim cok sert ve gergin nefes alirken zorlaniyorum yalanci kasilmamidir bu gecmiyo ama
Dlktpl Dicle rahım kendını dogumada hazırlıyo olabılır ama hanı saatte 6 7 den fazla oluyosa sıkıntı olabılır olursa bence dr unu ara
Gizemmyigit Dicle bnde de aynısı oluyordu, dr um magnezyum eksikliği dedi ilaç alıyorum şimdi azaldı o tarz sıkıntılarım
Melisahsendursun Dicle o haftalarda bendede oluyordu doktor normal dedi ama egerki cok uzun surerse doktorunuza danisin benim.5 dakika falan sürüyordu
deletedmom351 Dicle Kasılma canım o takip et bakalım ne kadar sıklıkla oluyor. Genelde bu haftalar olması normal sayılıyor
dphnln Dicle Doktorunuza mutlaka bildirin. Erken doğum habercisi olabilir, gebelik haftanıza bağlı normal durum da olabilir.
Dilara55 Aaaaa benimde öyle oluyor erken Doğum riskiymiş sanırım karnım çok sert meğer o kasılmaymış ama çalıştığım için anlamıyormuşum KasılmaLarım da sancılarımı da sürekli yatmam gerekiyormuş şimdi mecbur izne çıktım ve sürekli yatıyorum yattığım zaman yumuşacık oluyor ama ayağa kalkınca gene sertleşiyor 🤦🏻♀️