Karelinannesi 36 haftalık hamileyim sabahtan beri geçmek bilmedi başımın sol üst tarafı ağrıyor son haftalarda ağrı kesici almak doğru olur mu kızlar 😣😣😣
Misssitare Karelinannesi dün akşam benimde ağrıyordu normal şartlarda hap içmeden geçmez ve uyuyamazdım ama Allah yardım ediyor sanırım hap içmek istemedim. Duş alıp süt içtim yarım saat sonra uyuyakalmışım sabah baş ağrım kalmamıştı.
Azraa34 Bana doktorum parol veya Minoset içebilirsin dedi.. çok bas ağrısı yasayan birisi olarakk minoset daha iyi geliyor.