Ulkr__ Lanjalee bende idrarda yanma kusma falan yok hatta şuan ağrım da yok ama ağri olunca sanki bıçak saplanıyor gibi oluyor sonra hemen geçiyor
Ulkr__ Lanjalee burda hastaneler biraz tuhaf sizin acil dediğiniz şey bizde yok mesela bu saatde gidince ne ultrason oluyor ne doktor sadece hemsoreler inlar da doktor gelinceye kadar bekliyor falan biraz farklı o yüzden gece ağrım olunca gidemiyorum
Lanjalee Ulkr__ kötüymüş hastane imkanları ya üzüldüm inşallah olmaz ağrın kuzum bende bilemedim ki 🤗
hulya_6363 Ulkr__ ben aşırı derecede böbrek ağrısı çektim yani yerlere yatıyordum ağrısından enfeksiyon falan çıkmadı sonra soğuk su içmedim çok dikkat ettim böbreklerimu üsutmemeye dikkat ettim ve geçti çok şükür ama tutunca ağrısı baya sürüyor geçmiyordu
Ulkr__ hulya_6363 ay evet çok kötü elektrik çarpmış gibi oluyorum ben de üşütdüm herhalde diye düşünüyorum
hulya_6363 Ulkr__ buzlu soğuk su içme canm ben nezaman içsem böbrek ağrısı çektim ve bugün yine terli halimle buzlu su içtim böbreğim hemen agridj
hulya_6363 Ulkr__ evet canm hamileyken ağrıdı hala buzlu su içince terliysem illaki ağrıyor nezamannki dikkat etsem geçiyor ağrısı
Melisahinn Ulkr__ canım bendede olmuştu sağ böbreğimde ağrı doktor böbrekte genişleme var demişti hamileliğe bağlı oluyormuş çoğu kişide bol su içtim ve sağ tarafıma uzun bir süre yatmadım sonradan bir daha ağrı olmadı
yasminnnnnnn Ulkr__ böbrek taş yada kum olsaydı idrarda çıkardı zaten gebelikte safra taşı oluşumu oluyor bence bı ultrason çektirmek de fayda var benimde ağrım öyle başlamıştı safra taşı çıkmıştı geçmiş olsun
yasminnnnnnn Ulkr__ ben hamileyken olmadım öncesi oldu a hamileyken çok oluyor hemsireyim çok gorduum ağrısı aynı olmusgu demek istedim
Anneyim0607 Ulkr__ Canım bende enfeksiyon ve böbrekte genişleme vardı hamdolsun bebeğe zararı olmadı. Ama enfeksiyon ise çok önemli
lavinia12_ Ulkr__ kaç haftalıksiniz bende 30 haftalık iken oldu iki üç gün düzenli uyu yanj yastık köy bacak arana dengeli uyu benim geçti sonra
teacherozlem Ulkr__ muhtemelen idrar yolu enfeksiyonudur doktora gidin mutlaka ilaç verir çünkü enfeksiyon bebeğe geçer