Nurfrh Kızlar bugün tansiyonum yükseliyor . 14 9 ölçtüm doktora gitmeli miyim sizce google da 14 ün üstüne çıkarsa tehlikeli olduğu yaZıyor
Eaydin Nurfrh ben doktoruma.soyledim kardiyoloji ye yönlendirdi yüksek tansiyon anneye de bebeğe de sorun olabiliyormus
Mzyyn1903 14/9 un üstüne çıkarsa git ama önce kendin düşürmeye çalış istersen bi sarmısak at ağzına rahatsız olmazsan bende tansiyon hastasıyım sarmısak düşürüyor normalde