Merhaba arkadaşlar gün boyu kusmam bitmediği için acile gittim, vicudum çok susuz kalmış diye hemen serum bağladılar,doktor bulantı ilacı yazdı 7 gün kullanmam için 50mg üç doz günde,alıp almamakta kararsızım kullananlar varmı aranızda herhangi bir ilaç ?