star3star ya maşallah çok erkenden gün vermiş , bende dün kontrole gittim 31+5 te doktorum Ağustos bitmesini bekleyeceğiz bu gidişle dedi gün falan vermedi. Nts ye girdim sancı çıkmadı. Ciğer geliştirici de vurmadı. Bekliyoruz daha hastane bile belli değil bilinmezlik insanı çok sıkıyor. Ama bebişlerim sağlıklı çok şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻