hansmom Merhabalar. Bebeğinin kordon kanı ve kordon dokusunu saklanmayı düşünen var mı aranızda? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?
KeremikoBayky hansmom ben yaptırıcam. Doğumum ist çağlayan florance nightingale da olucak inşallah oranın anlaşmalı kurumu Onkim yapacak işlemi doğum sırasında.
hansmom @"Gozde12345 yalnı KeremikoBayky yalnızca kordon kanı mı yoksa kordon dokusunu da saklatıcak mısınız ?
KeremikoBayky hansmom kordon kanı. sünnet dokusunu araştırıyorum. Doğuma 5 aydan fazla var benim fiyatı yaklaşınca konuşucaz.
Anne4142 KeremikoBayky merhaba fiyatı konuştunuz mu Onkim firması ile bize de orayı önerdiler henüz aramadık bilgi almak için