Baharrr10 Merhaba, 29+4 hafta dayım Rahim ağzı uzunluğu 9 mm kadar düştü. Merak ettiğim bu kadar kısa olup ne kadar sonra süre doğum yaptınız bunu yaşayan var mı
Motherandbaby Baharrr10 Merhaba benim 30. Haftada 15 mm di. İlaçlarla ve hep yatarak 36. Haftaya geldim. Tavsiyem hiç kalkmayın hep yatın sadece lavaboya kalkın.
_akalin3 Baharrr10 kabız da olmamaya calışın ve cocuga kılo aldırma yonelık beslenın 26 haftalık dogurdum 91 gun kuvezde kaldı suan 3.5 yasında
Baharrr10 _akalin3 doktorum da öyle beslenmeme söyledi. Allah bağışlasın çocuğunuzu inşallah bende o günleri görürüm
Milos35 Rahim uzunluğu kaçıncı haftada ve hangi muayene ile ölçülüyor? Ultrasonla mı görülüyo başka bi muayene mi var
Baharrr10 Milos35 benim detaylı ultrasonda çıktı 28 mm Di kısalarak bu güne geldik sonra her muayene de ölçüldü. Ben 21 haftadan bu yana yatıyorum
Motherandbaby Baharrr10 nidicard ve adalatın etkisi aynı zaten. Bol bol olumlama yapın moralinizi yüksek tutun inşallah ilerler haftanız🌸
Gkce41 Baharrr10 bende 27. Haftadayım 1 haftadır yatıyorum benimde 23 mm olmuştu aynı ilaçları kullanıyorum inşallah faydasını görürüz daha çok küçükler 😞
Gozde11 Motherandbaby bende 9 mm ile 35.haftaya giriyorum inşallah biraz daha dayanır bebeklerimiz ☺️
Motherandbaby Gozde11 yaa maşallah 🤩 inşallah dayanırlar, ben inanıyorum yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik🤗