Evet kızlar sonunda banada nasip oldu bu postu açmak çok şükür 🙏🏻 Her gece korku heyecanla burda doğum hikayeleri okurken şimdi kendi hikayemi yazıyor olmak çok güzel ve hamileliğimin bitmiş olması bir o kadar da üzücü 😓 29.07.2022 tarihinde gerçekleşti planlı sezaryenım. Sabah 09.00’da hastaneye geldik odamıza geçtik yerleştik sonra damar yolum açıldı kan alındı inanın damar yolum çok acıdı alınırken 🤕 sonra nst’ye bağlandım saat 11:30’da ameliyathaneye gitmek için beni sedyeye aldılar ve ameliyathaneye gittik.tabiki o sürede korku heyecan panik gözyaşı hepsi vardı hayatımda bir dikişi bile olmayan ben ameliyat olacaktım🥶ameliyat haneye girdik 8 kişi vardı anestezi uzmanım hemşireler hasta bakıcılar ve doktorlarım ben iyice gerilmiştim sonra anestezi uzmanım süreci anlattı ve iğne yapıcağını hiç açılmayacağını söyleyerek başladı hemşireler ellerimi tuttular destek için ve bir nefes aldım sinek ısırığı gibi bir sızı oldu acı diyemem çünkü gerçekten hiç acımadı sonra hemen uyuştum beni yatırdılar sondamı taktılar oda hiç acımıyor uyuşuk olduğunuz için kollarımı bağladılar burda hala heyecandan ve korkudan ölüyorum ama tansiyonum herşeyim ameliyat sonuna kadar normaldi sonra canım doktorum geldi muhabbet ettik ve başlıyoruz dedi sonra bana karnına birşey sürüyoruz sıcak mı soğuk mu dediler tabiki anlamanız mümkün değil hahaha sonra bir sallantı hissettim ve karnımın rahatladığını anlamamla birlikte canım oğlumun sesini duydum sonra bana oğlumu gösterdiler koklaştık öpüştük ve onu götürdüler ve işte bu kadar zaman Durdu o dikişler bitmek bilmedi 15 dk sanki yıl gibi geldi içerde hemen oğluma gitmek istedim 🥰sonra bitti ve odama geldim oğlumu aldım kucağıma emzirdim ve dedim ki kendimi bunun için mi bu kadar korkutmuşum heleki sonunda canımın canı oğluma kavuşmak varken lütfen asla korkmayın kendinize ziyan olmayın ameliyat ve sonu çok güzel ayrıca yine doğuracak olsam kesinlikle doğum şeklim sezaryen olur ✅ 💕