Çok korktuğum çatı muayenesine 37+5’te ben de girdim. Korkulduğu gibi değilmiş. Zaten jel sürüyolar bir şey hissetmiyorsun. Çatıdan sonra biraz kanamam oldu. Doktorum ve ebeler normal olduğunu söyledi. Çatım normalmiş, normal doğum yapabilirmişim. Hatta 4 cm açılmam varmış 😱 işte bu beni psikolojik olarak biraz korkuttu. Son tarih 18 ağustos gözüküyordu çünkü. Şimdi her an gelebilir diye konuşuldu. Öyle olur mu sizce? 4 cm açıklık nasıl? Bu şimdi 1 hafta içinde daha da açılmaz mı ya? 4 cm açıkla nasıl yaşayacağım ben 😂 gerçekten gelebilir mi her an? Nstde sancım çıkmadı ve sancım falan yok şu an