busra14044 Rahmi kalp şeklinde olduğu söylenip sağlıklı bir şekilde bebisine kavuşan var mı? Bebek iyi ama Sürekli düşünüyorum acaba nasıl diye aklımdan çıkmıyor yardımcı olursanız sevinirim 11 haftalık bu arada 🙏
Ezgi2727 busra14044 bende 28 haftalığım. doktorum bir problem teşkil etmeyeceğini söylemişti. Ablamın da öyleydi su an 3 yaşında kızı. Bu hamilelikte her şey akla takılıyor :(
Princessmom busra14044 kızım 3 yaşında şuanda da 38 haftalık hamileym 😌 bir sorun olmuyor canım mersk etme
Misssitare busra14044 benim rahmim kalp şeklinde 32 haftalığız doktor bir sıkıntı görmedi. Sadece sürekli yalancı kasılmalarım oluyor erken de başladı ama rahmin yapısıyla ilgili olup olmadığını demedi.
busra14044 Ezgi2727 ay evet yaa hareketlerini hissetseydim bari diyorum kendi kendime. Sağlıkla kavusalim inşallah 🙏
Mzyyn1903 Benimde kalp şeklinde ama bunun bebeğe hiçbir zararı olmaz 33. Haftadayım bende henüz doğum olmadı ama gayet sağlıklı görünüyor şu ana kadar
busra14044 Mzyyn1903 hareketlerinizi hiç kısıtladınız mı ? Fazla mi abartılıyor bu durum düşük riski olabilir vs diye 🙄
Mzyyn1903 busra14044 hiçbir kısıtlama olmadı bebeğimde gayet hareketli çokta rahat bir hamilelik geçiriyorum çok şükür şimdiye kadar bence bu konuyu boşuna kafanıza takmayın
busra14044 Misssitare gördüğüm kadariyla düşük riski yaşayan olmamış. İçim rahatladı biraz çok teşekkür ederim sağlıkla ve zamanında kavuşun inşallah ❤️