Gizemmdgru Herkese merhaba . 6 haftalık gebeyim . Bulantılarım çok arttı. Ve ben kpss ye hazırlanıyorum aynı zamanda öğretmen olduğum için 14 ağustos da bir sınavım daha var ve bu bulantılar yüzünden hayat kalitem resmen bitti. Bulantınıza ne iyi geliyor yardım edin lütfen. Yiyorum bir saat sonra kusuyorum. Patates ve çubuk kraker işe yaramadı . Tavsiyesi olan var mı.?? Çok teşekkür ederim şimdiden.
Sedaknr Gizemmdgru benim de aynı haftada başladı şimdi 11. Haftadayım ve ilaç kullanmayınca mahvoluyorum. Yarın sağlık ocağına git prilam yazsın onu kullan hiç bişey olmaz.
Misrax Gizemmdgru prillam dr alın eczaneden yada saglık ocagıda yazıyor bende cok işe yaradı gercekten bulantıdan kurtulmak istiyorsan kesin al
gzdesen Gizemmdgru b12 eksikliği de bulantı yapıyor diye biliyorum isterseniz bi baktırın belki vitamin verirler
immos Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor ilk 5 ay perişan oldum resmen çubuk kraker bile kokuyordu kan kusuyordum neredeyse, bulantı ilacı da bende işe yaramadı ama belki sizde işe yarar mutlaka söyleyin doktorunuza, fayda görenler var.
immos Gizemmdgru ben şuanda 23+2 deyim valla 3-4 hafta oluyor daha geçeli geçti ama hala bazı kokular inanılmaz rahatsız ediyor özellikle sabah uyandığımda 🤷🏻♀️