k-ylmz54 30 haftalık gebeyim. Ultrasonda bebegin yumurtalıklarında kist olduğu söylendi. Bu durumla karşılaşan varmı. Nasıl bi yol izlendi. Lütfen yaşayan varsa böyle bişey yazarmısınız