aden_ 38+5 doğsun diye her şeyi yapıyorum ama gelmiyo hanımefendi yeri rahat galiba Şunu yaptım doğurdum diyen varsa bana da söylesin lütfen havanın sıcağından kasılmalardan sancılardan bezdim artık doğurmak istiyorum 😂
Gul-42 aden_ oyle bısey yok ne zaman ısterse o zaman gelıyor 😂doguncada kapı pencere acamıycan ıste daha cok yanıyorsun😃
aden_ Gul-42 orası da doğru ama olsun çevremde benimle aynı olan herkes doğurdu psikolojim bozuldu bi de kız erken gelir derler yalan hepsi😂 ayrıca bi de erken doğum riskim de vardı 40 a kadar bekleyecek galiba bu kız🫠