Kızlarrr merhaba 36+4 teyim ve bugün gebelik kolestazı çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi o da ilaç verdi haftaya da sezeryan için gün vericek. Gebelik kolestazı olup da kaçıncı haftada doğum yaptınız , bebeği etkiledi mi kolestaz lütfen acill !!!