Kızlar merhaba, 36+3 günlük hamileyim hiçbi sorunum şikayetim de olmadı bugüne kadar çok şükür. Sabah da başlık açmıştım aslında son 2 gündür özellikle ayaktayken ara ara rahimime ağrıyla karısık ani bi acı giriyo sonra geciyo. Bebek hareketleri de normal yarın kontrolüm var ama biraz araştırdım internetten plasenta dekolmanında rahim bölgesinde kanama olmaksızın ağrı ve kasılma olabiliyomuş. Şimdi ona taktım kafayı yarına kadar bana zaman geçmez:( sizce normal bi durum mu yoksa kafaya takmalı mıyım