Adeninannesiii sezeryan ameliyat, dikişi var falan diye hep korkutuyorlar ama normal doğumda da dikiş var. Üstelik dikiş yeri sıkıntı ve normal doğumda hemoroid oluşma ihtimali de çok yüksek. Kesisiz dikişsiz normal doğum yapan da var elbet ama onlar azınlıkta. Ben de sezeryan düşünüyorum hemoroid belası yüzünden. Bir de hemoroid olmasa bile yani karnında mı vajinanda mı dikiş olsun istersin onu düşün bence. Teknoloji çok gelişti, yeni nesil sezeryan çok kolay oluyor. Çevremde kim sezeryan olduysa 3-4 günde ayağa kalkıp ev işi bile yaptı. Normal doğuranlar da o sancıyı çekmek yerine keşke sezeryan olsaydım diyor. Ben hep şunu düşündüm; normal doğumda en çok doğum öncesi ve doğum anında canım yanacak ve sonrasında da dikişim olursa bir süre acı çekeceğim ama sezeryanda sadece sonrasında canım yanacak ve hemoroid sıkıntım olmayacak dedim. 17 haftalıkken hemoroid ameliyatı olmuştum. Şimdi tekrarlıyor ve normal doğumda büyük sıkıntı yaratacak bana. Hiç riske girmeden sezeryan için gün isteyeceğim doktorumdan. Kendini bilirsin, acı eşiğini de bilirsin. Ona göre bir yol izleyebilirsin.