Snowel senin yumurtlamada bahs ettiğin şişkinlik mi oluyor?
Gaz sıkışması, kramp, mide hazımsızlığı vs de?
Ben 40 üstü sonrasını saymadım pek:)
Uzunn ara verdim kardeş fikrine, 3.olacak nadip olursa🤲
2 yıla yakındır deniyoruz, rezerv.azlığı sıkıntısı var.
Senin hikayen hedir?