Asel12300 Doktor yeni yazdı rahim ağzı 30 cm olduğu için önlem amaçlı adet düzenleyici filan diyo kağıdında :(
ays-e Asel12300 ben 20.haftadan beri kullanıyorum erken doğum riskine karşı rahim ağzı kısalığımdan dolayı . İlaçların birden çok etki alanı var o yüzden rahatlıkla kullanabilirsiniz
Veracikkk Asel12300 bugün yazdı bana da dokturum bir tık kahverengi lekelenmem var diye düşük önleyiciymiş ama ben henüz 7 haftalık hamileyim
eftelya_ser Asel12300 ben de kanama alanı var diye yazmıştı 6. Haftamda önlem amaçlı 1 ay kullandım ilaçlar tek bir şeye iyi geliyor diye yazılmıyor canım bunlar hormon düzenliyor canını sıkacak bir şey yok doktor yazdıysa güven ve kullan
ays-e Asel12300 inşallah görebilirsem 30lu haftalarda da kullanacağım yanı sıra Progestan fitil ve proluton iğne kullanıyorum..