Ogretmen1anne
minikdmrc
kızlar bugun hafif sancım var diye devlet hastanesine nst cektirmeye gittim cuma günü özelde kendi doktorumda muaynem var diye bugun kendi doktoruma gitmedim, devlet hastanesindeki kadın da bebeginin kalbi cok zayıf atıyor hemen yatıs gerekiyor dogum yapabilirsin dedi ben de kendi dokturumu aradım oda hemen gel buraya bakalım dedi.. ve bu nst kendi doktorumun cektirdigi ve hiçbir sorun yok dedigi nst.. kalp atısında zayıflık var mı sizce?