kkugu Kızlar bebeğimin suyu azalıyor doktor 35 36 gibi Alican dedi ciğer geliştirici ignede vuruldum bu haftalarda doğum yapan varmı bebekleriniz kuveze girdimi ?
Htc3866 kkugu 35+2 de doğum yaptım canım hiçbir sıkıntı olmadı hatta emdiği için yanıma geldi kuvezde kalmadı
Bebetomveben kkugu bugün doğurdum 35+1 bende şu an kilosundan dolayı küvezde ama sağlıklı çok şükür 🙏🏻🧿
mhmmddgc kkugu 34te doğum yaptım ilk kızımı 2280 doğdu 8mgün yoğun bakımda kalıdı solunum sokıntısından dolayı. Öncesinde Ciğer geliştirici vurulmuştu
parasetamoll kkugu aynı sebepten doğum başlatıldı benim de 30da 2 doz olmuştum açılmam var diye 34+5de suyum azaldı diye doğum başlatıldı küveze girmedi
Beril_aras2 Benimde suyum azalmış canım 2 gündür ciğer geliştirici iğne oldum şimdi hastanede yatıyorum kalp atışları yavaşlamış sabah doktorum gelip bilgi verecek
NOG_06 35+4 de doğum yaptım, suyum gelmişti ve haftalardır kasılmalarım vardı, bebeğim doğduğunda küvezde kaldı 9 gün solunumdan dolayı ama hiç bi problem olmadı çok şükür 🌸
kkugu mhmmddgc parasetamoll inşallah benimkide girmez doktor pazartesi alcakmi almiycakmi belli olcak bakalim
mhmmddgc kkugu Küvöz tamamen bebeğim doğduğu haline bağlı. Eğer iyiyse girmez zaten. Yani haftasıyla evet alakası var ama 40 haftalık bebekte girebilir. Şimdiden kafanıza takmayın. Bende yarın sezedyan olucam kızımla evimize gelicem diyorum hep.
SutlacimiYedimmiBen kkugu 4 yil once 35+5haftalikken doğum yaptım 2.850 gr doğmuştu kuveze girmemisti şükür ciğer geliştirici ignede olmamisti
Aysekalkan kkugu sağlık durumuna.bakar canım belli olmaz o doğunca duruma göre ama masallah en kritik haftalri atlatmisin öncelikle için rahat olsun bizde 34cubhaftayi iple çekiyor uz 31ci haftamız bitti benim biri 30da doğdu biri 33de biri 36da Allah’a şükür hiç soru yaşadım sadece emzikmek meslekle oldu gunlerini dolduranakadsr uyudular belim koplardi ikidamla süt içecek diye
mhmmddgc kkugu İnşallah Herşey güzel olur. Pozitif düşünelim kötü şeyler yaşamayalım. Sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️Ben sabah kavuşuyorum kızıma☺️