irembas Selam kızlar, daha çok yeni 1 aydır bebek düşünüyoruz ve ilk ay olmadı. Biliyorum daha çok başı ama sizlerin deneyimini merak ettim bu süreçte çok denediniz mi psikolojik olarak nasıl üstesinden geldiniz 🌸
saglikciaanne irembas dört sene dolmak üzereydi bu işler sabır işi canım Allah ne zaman isterse o zaman veriyor
Bayancorek irembas Geri çekilme yöntemini kullanıyorduk 1 senedir, bir deneyelim bakalım olacak mı dedik ilk deneme de hamile kaldım. 🙈
HamdiyeDmr saglikciaanne Benim de 4 yıl sürdü 4. Evlilik yıl dönümümüzü kutladığımızda 3 aylık hamileydim ❤️ Gerçekten sabır işi
saglikciaanne irembas çok şükür sadece bir kez doktora gittim hiçbir sıkıntı yok dedi sonra hep sabırla bekledik ilk gebelik geçen yıl Kasım’da oldu ama düştü malesef. İkincisi Mart’ta olmuş Kasım’da bebim doğum günümde olmustu , Mart’ta eşimin doğum gününde 🙈 rabbim herkese hayırlı evlat versin insallah HamdiyeDmr
_ozlmm irembas Haziran da evlendik eşim çok istiyordu çocuk bende erken yaşta anne olmak istiyordum hiç korunmadık ve bir ay sonra hamile kalmıştım ama gelişimi durduğu için Eylül de kürtaj oldum 😕 2 ay korunduk kürtaj sebebi ile rahim toplansın diye daha sonraki ay olmadı hep düşünüyordum oldu mu acaba diye hiç aklımdan çıkmıyordu sonra kafamdan çıkardım o düşünceyi bazı sorunlar yaşadık evimize hırsız girdi falan psikolojik olarak çöktüm ve bebek hiç aklıma gelmedi sonra eşimin ısrarı üzerine Ocak ayında test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim şuan 29 haftalığız ☺️
Snmbysl irembas 4 aylık hamistim bebismi ögrendigimde canım erken oldu biraz daha tam herşeyi otuturamamıstık çok tartısıyorduk o zamanlar bi 6 ay kadar sürdü bu anlaşamama sonra hamileliktenmidir yoksa artık esime alısmamdan dolayı mı bilmiyorum ama hallettik çok şükür şimdi çok şükür bence bebis konusunda çok aceleci davranma biraz birbirinize zaman tanıyım huylarınıza alısın derim
Pelinakcn irembas 4 ay sonra oldu benim, ilk 3 ay olmayınca 4.ay kafama takmadım artık olursa olur dedim ve oldu şükür 🙏🏻 Şimdi 33.haftadayım
irembas Pelinakcn gerçekten sağlam kalmak kafaya takmamak çok önemli sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🙏🏻