Eda_krkmz Kizlar devlet Hastanesi’nde detaylı ultrasyona giricem de cinsiyetini hala öğrenemedim sizce söylerlermi
Gizem2424 Eda_krkmz bende 1 kız bi erkek dıyorlar detaylıyı beklıyırum devlette gırıcem 23 haftamda cok var daha 26 günn😞catlamassam ıyi hep saklıo cinsıyetınu
Eda_krkmz Edizimmm Ben özele gittim hep göremiyorum dedi şimdi devlete gidiyorum orda da demediler detaylı ultrason bekliyorum şimdi soylerslere diye
Eda_krkmz Gizem2424 yaa bana bu zamana kadar hiç tahmin yapmadılar beş buçuk aylık olduk Perşembe gününü bekliyorum şimdi de yine demezlerse iyice ümidi kesicem doğumu beklicem artık 😞
Gizem2424 Eda_krkmz nedenki devlette sormazsan solemıyolar ultrasyon kagıdını ne kılosunu solemıyorlar 😒
Edizimmm Eda_krkmz bende özele gidiyorum dedi erkek devletye perinotolijiye gidiyorum dedim erkek dediler erkekmi evet dedi kesin yani
Gizem2424 Eda_krkmz banada poZıYonu uygun deıl dıolar yada 4 farklı doktora gittim 2 kız 2 erkek artık sormuorum bende ıgıcık oldum