Hasonoral Kizlar merhaba, 26haziranda sezeryan doğum yaptım. İki gün önceye kadar kanamam olmadı. 2 gündür yoğun bir kanama var sizde nasıl oldu benim gibi olan var mı?
Htcerdogn Hasonoral 50 günlüğüz ama 1 hafta az bi kanamam olmuştu sonra tamamen bitip sarı leke gelmeye başlamıştı 25-30 günlükken tekrar kanamam oldu 3-4 gün sürüp bitti. Şimdi 50 günlüğüz ama hala yoğun sarı leke geliyor
Hasonoral Htcerdogn anladım canım duzensiz olabiliyor o zaman takip etmek gerekli bir arkadaşa sordum kanama yoğun olursa doktora gitmek gerekiyormuş