A-y-s-e-g-u-l Selam 👋 havalar çok sıcak bol sütlü soğuk kahve yapıyorum evde zararlı mı 😣 içen var mı ? Normalde çok kasmıyorum ama kafein iyi değil deniyor doktoruma da sormayı hep unutuyorum.
minikoglummm A-y-s-e-g-u-l valla bende içiyorum çok güzel serinletiyor kahvesini az koyup sütü çok koyuyorum zaten çoğu buz oluyor inşallah zararı olmaz. Bir doktor arkadaşım kahve ve çayı istesem de bırakamadım bebek zayıf doğdu onun dışında sıkıntı yaşamadım demişti bende 1 fincan da olsa kahve içiyorum bırakamıyorum çayı kestim de. inşallah sorun olmaz
srnglcskn A-y-s-e-g-u-l benim doktorum günde 1 fincan Türk kahvesi içebilirsin dedi nescafe içme dedi. İlk doktorum bütün kahve çeşitlerini yasaklamıştı
zmg287 A-y-s-e-g-u-l gecen hafta doktor kontrolum vardi sordum ben bi kahve bir iki bardak cayi asmadigin surece skinti yok dedi😊 ama kahveyi gunduz saatlerinde ic uykunu etkilemesin dedi sadece..
Merveyaz A-y-s-e-g-u-l bende içiyorum her canım istediğinde ki çok severim😊 Doktorumda içebilirsin abartmadığın sürece demişti
aframoms13 Kafein sınırını asmadigin sürece yok canım. Ben Starbucks ta da içiyorum ama o gün boyunca başka kafeinli içecek çay falan içmiyorum ..