Kızlar çatısı basık ve bebeği iri olup normal doğum yapma oldu mu acaba, normal istiyordum hep ama hem bebeğim iri hemde çatın basık dedi. Eve baktı çatın basık dedi sonra doktoru çağırdı o baktı oda aynı şeyi dedi. Bebeğinde iri dedi bu yüzden gün belirleyelim istersen dedi ama sen nasıl istiyosan nromalide deneriz ama sen zorlanırsın dedi. Kesin çok olur ve bebeğin başı bile uzayıp şekil değiştirebilir dedi. İleride geçer tabi ama dedi. Korktum çok