36.haftamı bitiriyorum bugün. Hamileliğimin başından beri ne ishal ne kabızlık sorunum oldu. Ama dün geceden beri ishalim devam ediyor. Doktoruma yazdım devam ederse yarın gel dedi. Sanırım geçmicek. Doğum belirtisi olabilir mi? Bu haftalarda benim yaşadığım sıkıntıyı yaşayan var mı? Çok korkuyorum 😥