srnglcskn 15+2deyim göğsümden ufak bi damla tam beyaz olmayan sıvı geldi süt oluşumu için erken mi yoksa riskli bir durum mu var? Bilgili anneler yardımcı olur musunuz ?
Kleopatra- srnglcskn Çok normal bir durum korkulacak birşey yok herkes de gelebilir hormonlardan oluyor bende de öyle doktoruma sordum çok normal ama sıkma elleme göğsünü uyarı verir erken doğumu tetikler dedi.