Minik1Civciv Gayet iyi gidiyor canım benimde değerlerim çok düşükken ilk kanımı vermiştim ve 50 falan çıkmıştı. En az 2 kat artması lazım demişlerdi 2. Kanda 80 civarı çıktı bende 1 düşük ve 1 kimyasal geçirdim çok korkuttular başlarda her kafadan bir ses çıktı ama çok şükür şuan 34. Haftaya giriyorum.
İçini ferah tut biraz dikkat et kendini yorma bir şeyler kaldırma taşıma ani hareketler yapma inşallah böyle devam edecek ve bebeğin sağlıkla gelecek ❤️😊