Merhaba arkadaşlar covid testi yaptırdığımın sabahı gebelik testinde silik çift çizgi çıktı akşamı acile gittim beta hcg değerim 39 çıktı. Sonra covid pozitif olduğumu öğrendim. Yaklaşık 5 gündür karantinadayım. Doktor kontrolüne de gidemedim beta değerimi de ölçtüremedim. Sürekli sol kasığımda ve belimde ağrı var. Bebekle ilgili bir sıkıntı oluşmuş olabilir mi diye korkuyorum. Bu durumu yaşayanlar var mı varsa beni birazcık aydınlatabilirler mi acaba ☺️