Meltem_Akgn3 Dua edin lütfen yatışım yapıldı sancı yada başka bişeyim yok suni verelim dedi nasıl olacak bilmiyorum da
Meltem_Akgn3 Kleopatra- inşallah inşallah şimdilik serum taktılar nst bağladı bekliyorum öyle muayene etti doktor alttan ama çok fena ilk çatı muayenesi hiç böyle değildi 😩 normal olursa nasıl doğuracam bilmiyorum
Adamiranin__annesi Meltem_Akgn3 çok zor Allah Bi avazda kurtarsın canım o muayene çok kötü oluyo ben çok etkileniydum
Meltem_Akgn3 Adamiranin__annesi ben hiç böyle beklemiyordum ya ilk yaptığı 38 haftada böyle değildi hiç acımadı da bu aşırı kötüydü