benimmdunyamm alonee geçen hafta gittiğimde 38 de alırız dedi hatta bir iki gün sarkitiriz demişti sadece karın çevresi 1 hafta geriden geliyor ama onu onemsemiyor doktor
Mutluluk22 benimmdunyamm gelişimde sıkıntı yok hatta önde gidiyor bebiş, tarihi bize bıraktı biz seçtik canım bir de 39.hafta tam ideal dedi