Merhaba arkadaşlar ben devlette çalışan diş hekimiyim doğum sonrası iznim bitikten sonra 1-2 aylık rapor almak istiyorum içinizde ankara ya da istanbulda bu şekilde rapor alanlar var mı varsa nereden nasıl aldınız yardımcı olursanız çok sevinirim kızımı bakıcıya bırakıp işe dönmek istemiyorum hemen