smglplt1453571 elifuslu1002 aynen ama bizi daha sezeryan veya normal demedi ilerki haftalarda artık doktorumuz karar vericek insallah
elifuslu1002 Nskyhn ay kıyamam bende aynıyım valla bugün bir geçti 69 kaldı dahada heyecanlı ve mutlu oluyorum saat 12 yi geçtimi içim rahatlıyor
Fatmagul3333 elifuslu1002 son 70 gün.. heyecan , korku , endişe hepsi bir arada 30.haftadan selamlar 🖖