Bugün kontrole gittim ve geçen hafta böbreğime dışarıdan stent ve sonda takmışlardı doktor bugün sezeryan olacağını söyledi. Ve normal giden doğum zamanım sezeryan oldu. Hiç bir bilgim yok fikrim yok sezeryan hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Şimdi sezeryan olursam,ikinci çocuğu planlarsam normal doğum yapamıyor muyum? Şehir hastanesinde doğumumu gerçekleştiricem devlet hastanesi nasıl sezeryan yapıyor seçenekler neler hiçbir şey bilmiyorum. Lütfen aydınlatın beni tecrübe istiyorum şuan. Bu arada Başakşehir çam ve sakura hastanesinde sezeryan planlandı. O hastanede sezeryan doğum yapan var mı?