Sürekli diş ağrısı çeken ve perinatolog takipli her haltı soran biri olarak 14. -28. Haftalar arasında neredeyse tüm gebeler tüm diş işşemlerini yaptırabiliyor. Tabi bölgesel de olsa bi anestezik verileceği için mecburi şeylerin yapılması bebek açısından daha iyi. Kanal dahi yapılabilirmiş. Bu süreç içerisinde devlet hastaneleri mizin bazı cahil veyahut da kendilerini riske atacağını sanan doktorları sizden diş tedavisi yapılabilir diye kadın doğumcu kaşeli kağıt isteyebilir. Söylüyorsunuz veriyor zaten p haftalar içinde iseniz. He yok özel dişe gidiyorsanız direk gidersiniz. Antibiyotikler B grubu yani sıkıntı yaratır veya yaratmaz diyemiyor doktorlar ama olası bi iltihaplanma varsa kullanılması kullanılmamasından daha iyi. Bu söylediğim haftalar için geçerli. Ve eğer ki diş tedavisi gebelikten önce yapılamadı ise planlı bi gebelik olmayabilir veya p an ertelenmiş olabilir veya sonradan diş sorunları olmuş olabilir. Ki hamileler de diş problemi oluşuyırnuş genelde. Bu haftalarda antibiyotik kullanarak sa olsa tedavi ettirmek ettirmemekten daha iyi doktırların yüzde 95 ine göre(bi dünya doktora soruldu😀) çünkü o ağrı stres yeterli beslenememe bebeğe be anneye daha çok zarar verip erken doğumu tetikleyebiliyormuş. Yeterince açık olmuştur herhalde 😂