Aylynkk Haftada nst girdim,ilk girişimdi Kalp atış hızı 180-200 arası oldu Doktor hemen serum yazdı Ve sonra bi daha nst girdim normale döndü. Bebeğin gelişimi 3 gün önce idi. 2500-48 cm di. Yarın bir daha nst gireceğiz. Nst sonrası direkt doğuma alınan var mı bildiğiniz? Ya da kalp atış hızı fazla olması erken doğum. Riski mi oluyor zorunlu sezeryan mi oluyor?
Happysvv 36 haftalıkken gittim en son 2750 49 cm cıktı oğluşum. Kalp atışları herşeyi normal dedi. Benimle beraber nst girem bir kız vardı ve 1 cm acılması varmış :(