İlk hamileliğim de başıma geldi benim yüzümde degil ama vucudumun her yerinde cıkmıstı ve kaşıntılarım vardı cildiyeye gittim ışıkla vıcuduma baktı gül hastalığı olduğunu söyledi bana krem yazdı eczanede birden fazla ilacı karıstırıp verdiler kullandım ve hemen gecti iz vesaire de kalmadı