En doğru kararı doktorunuz verir, dönüşü de hesaplamak gerek. Ben 8+2de 3 saat kadar yolculuk yapmıştım ve bilirsiniz vedalar biraz zor olur, baya üzülüp ağlamıştım ama çok şükür bir sorun olmadı. Eşimin kuzeni de 32 haftalıkken 3.5 saat uçtuk hafif lekelenme olmuştu 😕