sedamhc kızlar 37+1 haftalığım ama doktor kontrolünde 1 hafta önden gidiyoruz bu hangi hesaba göre doğum yaparım acaba?
Umran__37 sedamhc bugun ayni seyi bende duydum 35+1 ama kontrolde 38+4 cikti ve bebegimin makat gelisli kilosunun fazla oldugunu suyumun fazla oldugunu soledi kafam allah bullah
Deemetibostnci sedamhc benimde bu sefer aynı senin gibi çıktı çok şaşırdım 36 başlıcam tık 37 hafta dedi
sedamhc [silindi] son anda bir şey olmazsa %90 normal dogum olarak gözüküyor her muayne de dokturum söylüyor zaten acaba hangimizin hesabına göre olacak dogum merak ettim 😅