Aalleeyynnaa umarım hem siz hem de bebeğiniz için en sağlıklısı olur. Ben ameliyat fikrinden çok korktuğum için özellikle hep normal istedim, özellikle dikişten o kadar çok korkuyordum ki normal doğumda kalçamdan kaynaklanabilecek riskleri göze almıştım. Dikiş korkusu kalçamın kırılma ihtimalini göze almama sebep olmuştu açıkçası. Kolay bir normal doğum sonrası dikişlerim bana şunu düşündürmüştü, e yine kesi ve dikiş oldu ben boşuna risk aldım. Benim tek korkum dikiş olduğu için şey gibi geliyor, zaten bir kere karnınız kesilmiş bir daha orayı kestirmenin manası ne.. ama tabi bu benim korkumdan yola çıkarak yaptığım yorum.