umyahsen Edakeskin1 ben ilk kızımda kesmiştim. Rabb’im evlatlarımıza uzun sağlıklı hayırlı ömür versin 🤗🤲 batıl inanç olduğunu biliyoruz aslında insan genede endişe duyuyor ama batıl inanç işte 😅
EcemKr Edakeskin1 bende kestirdim doğuma yakın bir daha kestirmeyi düşünüyorum hatta böyle şeylere takılmayın batıl inanç bunlar o zaman tırnak da kesmeyelim
umyahsen Edakeskin1 yok çok şükür bir skntmz yok. Saçlarıma bile iyi geldi. Hamileken çok dökülüyor çünkü
TuranAlpin_annesi Ben daha dün kestim bir şey olacağını zannetmiyorum Allah’ın izniyle 🤲🏻 Sonuçta bebeğimizin ömrünü Rabbim belirliyor saç kesmek değil.