Zehragniken 1 haftalik farklar pek onemsenmiyor. Zaten 38 ten sonrasi miadinda dogum sayildigi icin mesela 38 haftalik dogum yapsaniz bir hafta geride olsa 38 haftalik dogurmus oluyorsunuz organ gelisimi tamamlandigi icin sknti olmuyor. 34 haftalikken dogumum baslamisti doktor dogumu durduralim 2 hafta daha sık disini gelisimi tamam ama cok zayif olur ne kadar iceride durursa kilo alacak bundan sonra demisti. Yani belli bir haftada gelisim tamamlaniyor. 39 haftalikken de bebek 3350 gr gozukuyordu eger 40 41 haftayi beklersek normal dogum sansini kaybederiz cunku bebek butun islevsel gelisimini tamamladi sadece kilo alacak bu saatten sonra demisti. Yani belli bir haftadan sonra usg yada adete gore olmuyor bebegin gelişimine gore oluyor.