Merabalar ben bugün tam 34 haftamdayım 3. Hamileliğim ve hepsi sezeryan. 28 haftamdan beri dikiş ağrısı gerilme ağrısı çekiyorum zaten. Bir iki gündür bu ağrılara kalça bel kasık ağrısıda eklendi sürekli çarpıntım var nabzım cok yükseliyo vc 5-10 dk sürmüyo bile cok sık gidiyorum sizlerde böylemisiniz. Benim ikinci doğumum 32 haftamda oldu normal doğum gibi cok sancı hissetmemiştim daha doğrusu fazlasını umuyordum meğersem doğum sancısıymış acılmam olmuştu acil sezeryana alınmıştım şuan üstünden 7 yıl gecti acıları karşılaştıramıyorum sancımmı başladı yoksa normalmi ayırt edemiyorum.