Selam hanımlar
Biz bugün 30+0 olduk
Kontrollerimize hem özelde hemde araştırma hastanesinde devam etme kararı almıştık
Geçen hafta özeldeki muayenemiz güzel geçmişti ve herşey yolundaydı
Bugün araştırmadaki randevumuza gittik
Doktor muayene sırasında suyun gelmiş olabilir mi diye sordu dondum kaldım bian sonra hayır suyum gelmedi yalnız 2 gündür daha sık idrara çıktım dedim
Muayeneyi bitirip idrarla gelmiş olabilir diyerek önce tansiyonumu ölçmelerini istedi daha sonra perinatoloji (riskli gebelik) bölümüne acil görünmem gerektiğini söyledi 😥😥
Ne olduğunu anlamam zaman aldı biraz
Kontrole yalnız gitmiştim hemen anneme ablama haber verdim ablam geldi öğleden sonrası için randevu buldum hemen aldım 2 saat vardı randevuma
Beklerken hem googldan araştırma yapıyorum hem aklımdan birsürü şey geçiyor
Daha çok küçük ciğer ve böbreklerinde hasar olabilir acil sezeryana alına bilir daha hastane çantanız hazır değil ay kıyafetlerini daha yıkamadım …. Gibi bir ton şey biandan ağlıyorum biandan bebeğim huzursuz olacak diye kendimi susturuyorum
Allahım kimseye yaşatmasın o 2 saat geçmedi resmen.
Sonra ismimi söyleyip beni çağırdılar bacaklarım titreye titreye parmaklarımı çıtlata çıtlata girdim muayneye
Ön muayene yapıldı ve sonra prof. Geldi 2 muayeneyi o yaptı ve amniyon sıvısı yeterli dediği an üstümden bir yük kalktı nasıl yani normalmiymiş suyum gelmemiş mi dedim doktor hafif gülümseyerek yok iyi suyu dedi
Allahım ağlamamak için zor tuttum kendimiii
Böyle bişey yaşayan var mı bilmiyorum ama Rabbim kimseye yaşatmasın.
Evime 2 yaş yaşlanmış olarak döndüm 😔
Çok şükür ki oğlum iyiymiş