SunnyG Doktora kanguru mu sling mi dediğimde yenidoğan için sling önermişti ama bende kanguru var. Evdekinde 0+ diyor ama emin olamadım şimdi ben bunu direkt kullanabiliyor muyum? Yoksa riske atmayayım mı?
hunilimom SunnyG ben 40 çıkınca kullandım yeni doğan aparatli idi anneye dönük idi yüzü evde veya markete giderken kısa süreli
Mervece0635 Bildiğim kadarıyla bebeğin kalça filmini çektirdikten sonra kanguru kullanmak gerekiyor.. kalça çıkığı olup olmadığını gördükten sonra başlamalı kanguruya diye biliyorum ancak siz yine araştırın isterseniz