Hunilininbirii ben de 37.haftamda aynen bu haldeyim üç gündür…sık sık tuvalete çıkıyorum, sürekli gaz çıkarıyorum ve inanılmaz karnım ağrıyor adet sancısı gibi..perşembe kontrolüm var inşallah doğum belirtisi değildir bunlar..ilk gebelik olunca hiç bilmiyorum ne nedendir 😔