Ogretmen_Anne_ Mochinin manuel göğüs pompasını almayı düşünüyorum ama alıp almama konusunda kararsızım siz aldınız mı ?
Minikoanne Ogretmen_Anne_ bemde kararsızım gerçekten hemşireye sordum gerek yok dedi bazıları çok lazım diyor anlamadım ne yapsam
sym25_ Ogretmen_Anne_ şimdilik almadım ama favorilerimde ekli doğum anında ve sonrasında ihtiyaç olursa hemen alıcam
durulina7 Ogretmen_Anne_ alışverişte ben de çok kararsız kaldım alıp almama konusunda ama ihtiyaç olursa hemen alırız diye düşündük eşimle🤷♀️ size kalmış aslında
Merel Ogretmen_Anne_ Ben aldım 2021 senesinde çok faydasini gordum kesinlikle iyiki almisim diyorum şuan ikinciye hamileyim 6 hafta sonra dogumum var tekrar kullanirim eminim bundan. Sadece dolapsdan cikartip sterilise edecem ins
Eslem_1 Ben de sütün durumuna göre almıştım doğum sonrası elektrikli lansinoh aldım memnunum hatta önceden alsaydım da olurmuş başlarda emmediği için hep ilk haftalarda ağız sütünü bile hastanede sağmak zorunda kalmıştım
Feyza-nur Ogretmen_Anne_ ben manuel almıştım mochi eger lazım olursa elektrikli alırım dedim lazım olmadı ama manueli 20 25 gün kullandım
isimyazmakzorunlumu Ben de öğretmenim. Doğum iznimi uzatamayacağım için elektrikli pompa aldım. Sağıp dolaba bırakacağım. Ben yokken bakan verir diye. Manuel almadım çok yoruyormuş. Neredeyse her gün sağım yapılacak sonuçta. Okula ikinci dönem başlayacağım.
Ogretmen_Anne_ isimyazmakzorunlumu doğru haklısınız güzel düşünmüşsünüz büyük ihtimalle bende öyle yapacağım durumum sizinkiyle aynı
toffeenut Ogretmen_Anne_ doğum sonrası çalışacaksanız elektirikli göğüs pompası alın. Öyle bir durum yoksa almayın. Doğum sonrası gerek olursa alırsınız ya da hastanelerden kiralarsınız. Mochinin ki tam olarak pompa gibi değil, bebek bir memeden emerken diğer memeden süt sızıyor onu topluyor mantığı bu.