aasenamerve Sewgi Antalyada yaşıyorum ama iki doktoru da duymadım internete doktorların adını yazsanız forumlarda haklarındaki yazılanları görebilirsiniz bence
RamazanNazlKanber Sewgi ben vitale koray duman a gidiyorum çok da memnunum hem doktorumdan hemde hastane personellerinden kesinlikle tavsiye ederim 👍🏻☺
Sonaybaycin Sewgi bende amtalyadayım özel doktor isterseniz orhan hosgöre gittim ben muhtesem bir 9 ay ve dogum gecirdim tavsiye ederim 🙏🏼
Serife07 Sewgi bende vitale de ali fuat beye gidiyorum bende çok memnunum ama koray bey de harika doktor
Sewgi RamazanNazlKanber Aslında koray bey çok güler yüzlü ama çok rahat bir izlenim çizdi kafamda özellikle GÜlnur hanımdan sonra o sebeple kararsız kaldı
RamazanNazlKanber Sewgi sizin tercihiniz tabi. Ama benim içimi çok rahatlatan bir doktor ve şuan erken Doğum riskim var hiç de rahat bir izlenimde değil. Çok ilgili ve morel verici biri
Sewgi RamazanNazlKanber inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 😊 Benim kararsız kaldığım noktada tam olarak bahsettiğiniz durumda herhangi bir sorun anında gerekli açıklamayı yapıp yapmayacağı ve güven vermesiydi ki içimi rahatlattınız teşekkürler
Serife07 RamazanNazlKanber canım kaç haftalıksin da erken doğum riskin var acaba bu sene çok erken doğum yapan bende korkuyorum ya
Sewgi Sonaybaycin orhan beyide duydum ama üçüncü bir seçenek daha karışırsa ben 9 ay doktora karar veremicem sanırım 🙈 ama araştırıcam teşekkür ederim
RamazanNazlKanber Serife07 33 haftalıktan itibaren 2.5 cm açılmam var şuan 34 haftalığım 35 tamamlanana kadar istirahat ve ilaçlar verdi onları kullanıyorum.
Serife07 RamazanNazlKanber allahım büyük canım benim lah yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah